تبلیغات
کتاب اول (آموزشی- فرهنگی) - مطالب آذر 1395
 
کتاب اول (آموزشی- فرهنگی)
معلمی شغل نیست . هنر است ایثار است . عشق است . اگر به دیده شغل به آن می نگری رهایش کن. معلم شهید رجایی.
درباره وبلاگ


مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چگنی
اینجانب آموزگار ابتدایی شهرستان چگنی می باشم . این وبلاگ علمی -آموزشی را به سنگربانان علم و دانش تقدیم می کنم . امید دارم با نظرات خوبتون منو در ارائه بهتر اون یاری کنید.


در مجالی که برایم باقیست
باز همراه شما مدرسه ای
می سازیم
که خرد را با عشق
علم را با احساس
و ریاضی را با شعر
و دین را با عرفان
همه را با تشویق تدریس کنند
لای انگشت کسی
قلمی نگذارند
و نخوانند کسی را حیوان
و نگویند کسی را کودن
و معلم هر روز
روح را حاضر و غایب بکند
و بجز ایمانش
هیچکس چیزی را حفظ نباید بکند
مغز ها پر نشود چون انبار
قلب خالی نشود از احساس
درس هایی بدهند
که به جای مغز دل هاتسخیر کند .

مدیر وبلاگ : فاطمه پاریاد
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
پنجشنبه 25 آذر 1395 :: فاطمه پاریاد


فاطمه پاریاد آموز گار پایه اول دبستان والفجر

نام و نام خانوادگی دانش آموز :

شیوه ی اجرا : فردی         گروهی

موضوع: علوم، بخش گیاهان

مدت زمان آزمون: سه هفته

هدف کلی : شناسایی نحوه ی رشد یک گیاه

وسایل مورد نیاز : یک لیوان یا استکان یک عدد پیاز مقداری آب مداد رنگی - و کمی صبر و حوصله

دستور کار : یک پیاز را در ظرفی گذاشته ، آن را در جای نسبتاً گرم قرار دهید و هر دو روز یک بارخوب آن را مشاهده کنید، سپس آن چه را که مشاهده می کنید در جدول زیر بکشید. در پایان سه هفته این برگه را با پیازبه مدرسه بیاورید.

هفته ها

دو روز اول

دو روز دوم

دو روز سوم

هفته اول

 

 

 

 

هفته دوم

 

 

 

 

هفته سوم

 

 

 

 

 نظر ولی دانش آموز:

 

 

نظر نهایی آموزگار

  همکار گرامی استفاده از مطالب  با ذکر نام از نظر شرعی بلا مانع است .





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 26 آذر 1395
فاطمه پاریاد
 
n
 این اصطلاح همچنین شامل آزمونهای نمونه کار می‌شود که به شبیه‌سازی رفتار در خصوص اطلاعات مورد نظر می‌پردازد. ابزار نمونه کار می‌تواند قلم و کاغذ باشد که برای آزمون مهارت‌هایی از قبیل شمارش، تند نویسی، غلط‌گیری کردن استفاده می‌شود. 
n
تهیه و ارائه مقاله، انجام آزمایش‌های علمی،
 تهیه مجموعه (کلکسیون) عکس در مورد موضوعی معین (مانند بهداشت، حفظ محیط زیست، آلودگی آب، زلزله و…)،
 نوارهای ویدئویی و صوتی،
 برنامه‌های رایانه‌ای،
 گزارش‌های کتبی یا شفاهی،
 تهیه و توضیح نمودارها،
شکل‌ها و نقشه‌ها، کارها و نمونه‌های شبیه‌سازی‌ شده،
 تهیه روزنامه دیواری،
تعمیر ادوات و قطعات، و….
 قطعاً این مثال‌ها و تکالیف عملی و رفتاری، به یادگیری و سنجش متفاوتی از نوع امتحانات معمول و پایان دوره خواهد انجامید و یادگیری حاصل از آنها ماندگارتر و پایدارتر و نمرات سنجش آن هم با ثبات‌تر, واقعی‌تر و رواتر خواهد بود.
برخی از مثال‌ها و مصادیق آزمون عملکردی شامل این موارد می‌باشد: 
آزمونهای عملکرد می‌کوشند تا عملکرد و رفتار واقعی و تاحد امکان طبیعی فراگیر را که درقالب یک تکلیف عملکردی در شرایط معینی بروز می‌کند، کمّی ساخته و به ارزش عددی تبدیل کنند. آزمون عملکرد آزمونی است که معمولاً نیاز به پاسخ حرکتی یا دستی دارد و عموماً اما نه همیشه شامل دستکاری تجهیزات و وسایل عینی است که مقابل آزمونهای قلم کاغذی مرسوم قرار می‌گیرد.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
چهارشنبه 24 آذر 1395
فاطمه پاریاد